Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 lutego 2013

OPIS POSTACI!

Opis Postaci.

 Samanta Brig- wilkołak po przemianie, omega bez stada, będzie przywódcą i poprowadzi ilkołaki na wojne ze złem.

Justyna Wolf- potężny wilkołak, jest Alfą stada w RiverSoul.

Agnieszka River- przyjaciółka Samanty, potem odkryje, że jest Aniołem i ma objąć tron po zmarłej ( biologicznej ) matce. Jest adoptowana.

Susan Twenner- duch matki Agnieszki, była władczyni HavenAngels.

Izabela Salem- cicha, skryta i skromna czarownica, będzie pomagać dziewczynom w ich misji.

Michael Black- wampir, ma ponad 1000 lat, żywi się paczkowaną krwią.

Oliwer Black- starszy brat Michaela, także wampir, lubi dokuczać bratu i żywi się wyłącznie prosto od ludzi.

Dominika(jasmine) Brigidt-Dark- członkini kongregacji, córka wampira i czarownicy (hybryda), wygląda na nastolatke, ale ma ponad lub nawet wiecej niż 5000 lat, nikt nie zna jej prawdziwego imienia ani wieku.

Aleksandra(ola) Sohg-Dark- potężna demonica, członkini kongregacji, ma ok 3500 lat.

Patrycja Heral-Dark- człnkini kongregacji, hybryda wilkołaka i wampira, ma około 3000 lat, nikt nie zna jej prawdziwego imienia.

Julita Fisher- zwykła dziewczyna, potem odkryje, że jej rodzice są prefesjonalnymi łowcami, niedługo po odkryciu sekretu oni giną z rąk zła, a dziewczyna uświadomia sobie, że jej przeznaczeniem jest zostać najlepszym łowcą na świecie, by pomścić rodziców.

Klaudia Swist- nagle pojawia się w szkole, nikt nic o niej nie wie, jest łowcą stworzeń nadprzyrodzonych.

 Ewelina Spelman- potężna czarownica, asystentka Dominiki, kandyduje do kongregacji.

Ewa Smith- łowca, szef Klaudi.

 Kornelia Derst-Dark- hybryda demona i wampira, zaginiona siostra siostrzyczek dark, członkini kongregacji, ma około 4000 lat.

Lukas Hamilton- początkujący łowca, będzie chciał zemsty za śmierć siostry.

Patryk Lonli- kolega Lukasa, będzie mu pomagać.

Tyler Twenner- brat Agnieszki.

 Sylwia Cros- anielica z HavenAngels, żądna przygód.

Nicole Anword- wampirzyca zamknięta w krypcie przez 8000 lat, strażniczka mocy wilkołaków.



7 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz. Wygląd bloga nieco mnie zaskoczył i powiem szczerze - że mi się podoba. fajnie by było, gdybyś dodała opis fabuły opowiadania, którego chcesz napisać. Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) postaraam się napisać fabułę... :)

      Usuń
  2. fajnie, o i ja tam nawet jestem,,,, a może ja też zaczne pisać bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  3. to zacznij! :) i podaj lin k chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na opis postaci jest ok, ale ja powstrzymałbym się z określaniem ich przyszłości, bo w ten sposób zdradzasz fabułę i pozbawiasz czytelnika możliwych niespodzianek. Nie czytałem, żeby sobie nie spoilerować :)

    OdpowiedzUsuń